Sibiul găzduiește Conferința Internațională pentru Turism Cultural din Europa
Vicepreședintele Consiliului Județean Sibiu, Marcel Constantin Luca a participat la deschiderea Conferinței Internaționale pentru Turism Cultural din Europa cu tema ”Valori culturale, diversitate și patrimoniu: piloni ai turismului durabil pentru dezvoltare”.
Sunt prezenți la Sibiu experți în planificarea strategică și marketing, autorități publice din aria de expertiză a dezvoltării responsabile, profesioniști din organizații de turism, cadre universitare și cercetători din 15 țări.
” Sunt onorat să vă adresez din partea doamnei președintă a Consiliului Județean Sibiu, Daniela Cîmpean și a mea, în calitate de vicepreședinte al Consiliului Județean : Bun venit la Sibiu! și să particip la deschiderea acestei conferințe internaționale ajunsă la a X-a ediție. Ne bucurăm că organizatorii au ales Sibiul, o destinație turistică unde cultura și patrimoniul sunt bine reprezentate și valorificate. Recunoaștem că este loc de mai bine și am convingerea că ideile dezbătute și concluziile care se vor contura la sfârșitul acestei întâlniri ne vor fi folositoare tuturor. Ne dorim să preluăm bune practici și în cadrul colaborării începute cu Regiunea Vastra Gotaland din Suedia, cu care județul Sibiu este înfrățit și credem că la rândul nostru putem oferi bune exemple, studii de caz în ceea ce privește turismul cultural. Folosesc acest prilej pentru a vă face cunoscut programul Sibiu Regiune Gastronomică Europeană 2019, pentru care peste 80 de companii, instituții și organizații din Sibiu și din județ și-au declarat susținerea.
Sperând să vă avem oaspeți și în anul 2019, vă urez ședere plăcută și vă invit să vizitați județul Sibiu” le-a transmis celor prezenți vicepreședintele Consiliului Județean Sibiu, Marcel Constantin Luca.
În cadrul conferinței vor fi dezbătute programe europene, trenduri, studii de caz și bune practici privind contribuția valorilor culturale pentru turism durabil, facilități de interpretare a patrimoniului pentru turism cultural, marketingul și brandingul destinațiilor culturale.