Primăria Sibiu distribuie persoanelor defavorizate tichetele sociale pentru mese calde Reviewed by CD on . În perioada 11-16 noiembrie, Direcţia de Asistenţă Socială (DAS) din cadrul Primăriei Sibiu va distribui tichetele sociale pentru mese calde direct la domiciliu În perioada 11-16 noiembrie, Direcţia de Asistenţă Socială (DAS) din cadrul Primăriei Sibiu va distribui tichetele sociale pentru mese calde direct la domiciliu Rating: 0
Ești aici: Acasă » Articole Recomandate»Primăria Sibiu distribuie persoanelor defavorizate tichetele sociale pentru mese calde

Primăria Sibiu distribuie persoanelor defavorizate tichetele sociale pentru mese calde

Primăria Sibiu distribuie persoanelor defavorizate tichetele sociale pentru mese calde

În perioada 11-16 noiembrie, Direcţia de Asistenţă Socială (DAS) din cadrul Primăriei Sibiu va distribui tichetele sociale pentru mese calde direct la domiciliul celor 446 de beneficiari din municipiu. Aceste tichete sunt acordate conform OUG 115/2020, fiind emise în cadrul Programului Operaţional POAD 2014-2020, program susţinut de Guvernul României şi finanţat din Fondul de ajutor european destinat celor mai defavorizate persoane.

Fiecare plic este sigilat şi conţine cardul pe care se va încărca valoarea tichetelor, codul pin necesar activării şi listele unităţilor afiliate care acceptă aceste tichete sociale. Valoarea tichetelor sociale de pe cardul electronic este de 180 lei/lună, limita zilnică de utilizare fiind stabilită la 40 de lei. La începutul lunii decembrie, Ministerul Fondurilor Europene va vira, în contul beneficiarilor alocaţiile pentru mese calde, suma diferind în funcţie de luna în care persoana respectivă a devenit eligibilă pentru acest drept.

De aceste tichete vor beneficia:

  • pensionarii cu vârsta de 75 de ani împliniţi sau peste această vârstă, cu venituri echivalente cu indemnizaţiile sociale de 800 de lei/lună;
  • persoanele/familiile fără adăpost, cele care au fost evacuate, dar şi familiile cu copii care nu au domiciliu stabil, inclusiv cele monoparentale.

Persoanele care nu sunt găsite la domiciliu vor primi o invitaţie pentru a ridica plicul cu cardul de la sediul DAS, de pe bulevardul Victoriei nr.1-3, cam 2, de luni până joi, în intervalul orar 9-14, iar vineri între orele 9-12. Predarea cardului se va face în baza cărţii de identitate, direct beneficiarului sau în baza unei procuri notariale în situaţia în care o altă persoană va ridica plicul.

Pentru a sprijini beneficiarii în utilizarea acestui card, angajaţii DAS stau la dispoziţia acestora la numerele de telefon: Tel Verde 0800811822, 0269/208.952, 0269/208.953, 0269/ 208.928, 0369/446.441, 0369/454.430.

Clip to Evernote

Comentează

© 2013 TRANSILVANIA TV Network Mixed By Fabrik

Sus